Korduma kippuvad küsimused

Kui e-kaupleja mingil põhjusel kohe ei reageeri teie murele, siis enamalt jaolt ei ole tegemist pahatahtliku tegevuse ega kohustustest kõrvale hiilimisega vaid sellel on objektiivsed põhjused, kuid tarbija jaoks on see igal juhul ebameeldiv.

Tarbija KKK

1. Tellitud kaup ei ole saabunud?

Võta ühendust poega ja küsi kauba tellitud kauba asukoha kohta.

Kontaktandmed leiad e-kaupleja veebilehelt.

Kui e-kaupleja on sertifitseeritud leiad kontaktandmed meie kodulehelt rubriigist sertifitseeritud e-kauplejad all.

Leidke e-kaupleja, seejärel avage sertifikaat ja vaadake, kas see on kehtiv. Sealt leiate vajaminevad kontaktandmed ning vastavalt E-kaupleja ja Ostukaitse vahelisele lepingule on nad kohustatud teie küsimusele vastama 5 päeva jooksul. Kui seda ei juhtu, võtke ühendust Ostukaitse meeskonnaga info@ostukaitse.ee või telefoni teel. Palun täitke meie kaebuse vorm.

Meil on hea meel, et tegutseda vahendajana käesolevas asjas.

Ostukaitse tegeleb teie murega annab operatiivselt tagasisidet ning probleemi mittelahenemisel korvab kahju.

 

2. E-pood ei vasta teie küsimustele ja päringutele?

Palun kontrollige kõigepealt, kas teil on e-kaupleja värsked kontaktandmed.

Kui e-kaupleja on sertifitseeritud leiad kontaktandmed meie kodulehelt rubriigist sertifitseeritud e-kauplejad all.

Leidke e-kaupleja, seejärel avage sertifikaat ja vaadake, kas see on kehtiv.

Sealt leiate vajaminevad kontaktandmed ning vastavalt E-kaupleja ja Ostukaitse vahelisele lepingule on nad kohustatud teie küsimusele vastama 5 päeva jooksul.

Kui probleem on jätkuv palun võtke ühendust Ostukaitse meeskonnaga info@ostukaitse.ee või telefoni teel.

Meil on hea meel, et tegutseda vahendajana käesolevas asjas.

Ostukaitse tegeleb teie murega annab operatiivselt tagasisidet.

3. Tarnitud kaup ei vasta ootustele?

Teil on 14 päeva taganemisõigus ostule Internetis.

See periood algab järgmisel tööpäeval pärast kauba kättesaamist.

Taganemisõiguse kasutamisel käituge järgmiselt:

Teavitage e-kauplejat vigastatud kaubast ja avaldage soovi taganeda tehingust.

Kui e-kaupleja on sertifitseeritud leiad kontaktandmed meie kodulehelt rubriigist sertifitseeritud e-kauplejad all.

Leidke e-kaupleja, seejärel avage sertifikaat ja vaadake, kas see on kehtiv.

Sealt leiate vajaminevad kontaktandmed ning vastavalt E-kaupleja ja Ostukaitse vahelisele lepingule on nad kohustatud teie küsimusele vastama 5 päeva jooksul.

Kui seda ei juhtu, võtke ühendust Ostukaitse meeskonnaga info@ostukaitse.ee või telefoni teel.

Palun täitke meie kaebuse vorm.

Meil on hea meel, et tegutseda vahendajana käesolevas asjas.

Ostukaitse tegeleb teie murega annab operatiivselt tagasisidet ning probleemi mittelahenemisel korvab kahju.

4. Kes kannab kauba tagasisaatmise kulud?

Üldiselt kannab tagastamiskulud tarbija, vastavalt seadusele kuni 10€ ulatuses. Juhul kui tellitud kaup saadetakse tagasi või kui pooled ei ole kokkuleppinud teisiti.

Kui e-kaupleja saadab teile kauba mis ei ole vastavuses tellituga kannab tagastamiskulud e-kaupleja.

Kui e-kaupleja kohustus on kulud katta aga ta keeldub. Võtke ühendust Ostukaitse meeskonnaga info@ostukaitse.ee või telefoni teel.

Palun täitke meie kaebuse vorm.

Meil on hea meel, et tegutseda vahendajana käesolevas asjas.

Ostukaitse tegeleb teie murega annab operatiivselt tagasisidet ning probleemi mittelahenemisel korvab kahju.

5. E-pood ei tagasta raha või tagastab osaliselt

E-kaupleja peab tagastama ostuhinna 30 päeva jooksul pärast kauba tagastamist.

Kui kaup on tagastatud ning e-kaupleja on nõustunud ostuhinna tagastama aga tarbija soovib kohest ostuhinna tagastust.

Sii………?

Kui e-kaupleja on sertifitseeritud leiad kontaktandmed meie kodulehelt rubriigist sertifitseeritud e-kauplejad all.

Leidke e-kaupleja, seejärel avage sertifikaat ja vaadake, kas see on kehtiv.

Sealt leiate vajaminevad kontaktandmed ning vastavalt E-kaupleja ja Ostukaitse vahelisele lepingule on nad kohustatud teie küsimusele vastama 5 päeva jooksul.

Kui seda ei juhtu, võtke ühendust Ostukaitse meeskonnaga info@ostukaitse.ee või telefoni teel.

Palun täitke meie kaebuse vorm.

Meil on hea meel, et tegutseda vahendajana käesolevas asjas.

Ostukaitse tegeleb teie murega annab operatiivselt tagasisidet ning probleemi mittelahenemisel korvab kahju.