Usaldusväärsed e-poed
OstuKaitse märgiga e-poed on tõestanud oma tarneprotsesside tugevust ja usaldusväärsust lõpptarbijale.
Kasvavad müügitulemused
OstuKaitse märk parandab e-poe conversion rate`i. Erinevad uuringud on tõestanud, et garantiimärk poelehel ja ostukorvis suurendab edukate müükide arvu.
Auditeeritud protsessid
OstuKaitse analüüsib põhjalikult e-poe ostu-, müügi- ja finantsprotsesse. OstuKaitse teostab ka turundusanalüüsi, mis hõlmab UX, SEO ja marketingi.


turvalised_ostud

Usaldusväärsed e-poed

Riigikantselei poolt tellitud ja AS-i PricewaterhouseCoopers Advisors poolt 2013 aastal läbiviidud põhjaliku uuringu „E-äri ja e-kaubanduse kasutamine Eestis ja kasutamise laiendamise võimalused” andmetel omavad usaldamatust e-kaubanduse suhtes 29% inimestest. Ettevõtjate ja tarbijate jaoks on olulise tähtsusega just usaldusväärse tarneahela olemasolu ehk garantiiga lahendused ja teenused.
OstuKaitse pakub just sellist garantiid e-poele. Alati ei lähe kõik nii nagu plaanitud. Sellistel juhtudel tuleb appi OstuKaitse, kui e-poe klient ei saa tellitud ja makstud teenust või toodet pakub OstuKaitse raha tagastusgarantiid. Tänu sellisele täiendavale garantiile saavad kõik teie kliendid nii ettevõtjad kui tarbijad osta ilma finantsriskita. Lõpptulemusena paraneb usaldusväärsus kogu e-kaubanduse vastu ja ebaasusad ettevõtjad surutakse turult välja.


müügitulemused
Kasvavad müügitulemused

Pane oma e-pood paremini müüma ja liitu Ostukaitse keskkonnaga. Ostukaitse süsteemiga liitunud e-poodidel paranevad märkimisväärselt  müügitulemused, lood omale eksperdi kuvandi, suurendad  tuntust, tekitad usaldust, arendad oma brändi, kasvatad külastatavust, harid kliente, kujundad püsiklientuuri – tulemuseks professionaalne klienditeenindus, klientide rahulolu  ja e-pood teenib rohkem raha.


audit

Põhjalik ettevõtte audit

Kui soovid endale ja oma ostjatele tekitada täiendavat kindlustunnet tõsta oma e-poe usaldusväärsust. Siis just Ostukaitse pakub sulle professionaalset lahendust oma sõltumatutute audiitorite näol. Ostukaitse süsteemiga liitumiseks ja turvalise ostukeskkonna sertifikaadi saamiseks läbivad e-poe sobivusaudit. Sobivusaudit koosneb enam kui 90 üksikust kriteeriumist ning hõlmab müügiprotsesside, finants, juhatuse liikmete, ajaloo, kodulehe, tegevuse analüüsi. Sobivusauditi vastavuskriteeriumid põhinevad eelkõige siseriiklikel tarbijakaitse nõuetel ja samuti Euroopa õigusaktidel. Eesmärgiks tagada sertifitseeritud e-poodide krediidivõimelisus, hindade läbipaistvus, piisav info müügiprotsessi kohta, kaasaegne klienditeenindus ja andmeturve. Kvaliteedinõudeid uuendatakse regulaarselt võttes arvesse valdkonna viimaseid arenguid, tarbijakaitse reeglite muutusi ja kohtupraktikat.